Nordic Walking Palma a les festes del Rei en Jaume 2018. 7 de setembre a Santa Ponça.
Fruit de la col·laboració entre l’entitat Nordic Walking Palma i l’Institut Calvianer d’Esports de Calviá s’organitza aquesta trobada anual, festiva i estiuenca a on la marxa nòrdica té un gran protagonisme.
La ruta de Nordic Walking a Santa Ponça no pot faltar a les “Festes del Rei En Jaume 2018”. Aquesta vegada recorrerà la zona de la costa i arribarà als miradors de les Malgrats. L’organització disposarà de bastons de Nordic Walking per a aquelles persones que no en tenguin.
A les 9:00h, abans de començar la sortida, els instructors faran una iniciació i donaran pautes sobre la tècnica d’aquest esport.
L’ICE (Institut Calvianer d’Esports) farà un obsequi commemorativ entre els participants que facin la inscripció previa online i repartirà aigua i fruita a tots els participants.
Inscripció prèvia aquí: Inscripció Nordic Walking Santa Ponsa
Data
07/09/2019
Dificultat
Fàcil
Consells
Portar motxilleta, sabata esportiva, crema solar i gorra.
Pot ser una bona opció fer una nedada a la platja de Santa Ponça en acabar la marxa!
Hora inici
Iniciació: 9:00 hores
Marxa popular: 9:30h
Distància
5,00 Km
Lloc de trobada
Playa de Santa Ponça
Avinguda Rei Jaume I, Santa Ponça, 07180
(enllaç Google Maps)
Cost
Gratuïta
Durada en hores
2 hores
Inscripció
És aconsellable omplir el teu formulari d’inscripció per venir a la ruta
Just abans de l’activitat també es podran fer inscripcions, sempre i quan hi hagi places disponibles.